Midsommar i Spanien

Idag var mormor och stig somsagt i Alicante och lämnade av vännerna och dem var hemma vid 8 kanske, vet inte riktigt för jag sov men hade så svårt att stiga upp idag.. Var mitt i en dröm när jag blev väckt så var tvungen att ligga kvar och drömma färdigt den haha. Sen har vi legat och solat hela dagen, åt lite rester från tacosen till lunch och sen tillbaka ner till poolen. Senare på kvällen åt vi sill och potatis, samt jordgubbar med grädde, väldigt gott. Har för övrigt bränt mig nästan överallt och har fått en konstig form på ett av brännmärkena eller vad man ska säga.. Det sträcker sig från halsen ner till bicepsen som ett tjockt streck, konstigt tycker jag.. Kanske lägger in en bild på det imorgon. Annars har det inte hänt så mycket, det är rätt lugnt här och vi gör inte så mycket om dagarna men imon blir det marknad och det var även på tal om att åka till havet. Men vi hörs imon! Ha de gött & sov gott
 
 

Vad har du på hjärtat?