Jag är tillbaka!

(För er nya läsare så är jag i Torrevieja utanför Alicante i Spanien, vi hyr ett hus här utav mormor och Stigs vänner.)
 
Hej på er! Tänkte starta upp denna bloggen igen då jag återigen, 2 år senare har 3 veckor i spanien framför mig. Sen sist har jag även varit i Prag 2 gånger som jag hade tänkt skriva om men det blev tyvärr aldrig av.. Får se om jag slänger in det någon gång framöver.
 
Igår sov jag, mormor och hennes man i husvagnen för det är nämre flygplatsen än om vi hade sovit i Ljungby. På morgonen vid 8 kanske så kom Sofie med sin tjej som skulle köra oss och sen gick flyget vid 11 ca. Det var på håret att vi hade behövt vänta 3h ifall vi inte kom iväg så fort som möjligt men som tur var så klarade vi oss! När vi hade kommit fram till flyget så hämtade vi ut väskorna och Thomas mötte oss med bilen och sen åkte vi hem. Vi gjorde därefter oss hemmastadda och sen bjöd dem på middag. Vi åkte även och handlade på Carrefour och sen badade vi lite i poolen och kollade på solnedgången.
 
 

Vad har du på hjärtat?