25 juni

I lördags var vi somsagt på marknad, vi kom dit ganska tidigt så det var varken mycket folk eller särskilt varmt - behagligt helt enkelt. Jag hittade en söt blus med spets, annars köpte jag inget. Vi åkte till marknaden med bilen då den ligger en bit bort och vi parkerade vid en frisörsalong där det stog frisör på fönstret så dit gick vi senare för att kolla ifall det var en svensk salong, men det var det inte vilket var konstigt med tanke på texten. När vi hade kommit hem så var jag ganska trött och jag hade bränt mig så var inte så sugen på att hänga vid poolen, så istället låg jag inne och skypade med Andreas, det slutade dock med att jag sov igenom större delen av samtalet haha. Men framåt 17-tiden så drog jag mig ut för att bada lite med Sofie och sen låg vi i solen en stund för att torka till innan vi skulle gå in. Annars hände inte så mycket mer.
 

Vad har du på hjärtat?