22 juni

Idag är det torsdag och igår gjorde vi återigen inte särskilt mycket. Jag har ju bränt mig så mycket i ansiktet och det vägrar lägga sig.. Så igår satt jag inne stora delar av dagen och kollade på youtube samt greys anatomy. Vid 3 så åkte vi in till Habaneras och efter att ha gått in i en del butiker så hittade jag en bikini tillslut, vilket var väldigt skönt. Vi åt lite glass där och handlade mat och sen satte vi oss för att vänta på bussen hem igen. Vi var hemma vid 6-tiden kanske och sen så tog vi det bara lugnt ett tag, vi åt tonfisksallad till kvällsmat och sen gick vi till saltsjön och flöt runt lite. Till skillnad från de tidigare kvällarna så har dem andra varit så trötta att dem somnat nästan direkt medans jag har varit pigg men igår så somnade även jag direkt.
 
 

Vad har du på hjärtat?