Vem är påväg hit?

 
↑ här ser ni byxorna jag köpte på marknaden häromdan och superduper skönt material är de i dem! 
   Ifall man ska åka hit så ska man veta att ifall man ska köpa nåt så ska man alltid prova! I dessa byxorna har jag nämligen XXL och hemma i Sverige har jag S.. 
 
Men det var inte det jag egentligen skull berätta, utan idag kommer min moster, Kristina! Hennes plan lyfte vid 11 och kommer vara framme vid halv 3 tiden. Det ska bli jättw kul att hon kommer ner hit och det hade varit ännu roligare ifall Sofie kunde komma! 
   Jag vet inte ifall vi skulle göra det ikväll men jag tror att vi ska gå bort till saltvattensjön och kleta in oss i lera och flyta.. Vi hat ju varit här i en vecka nu men har inte ännu varit där nere.. Men det ska iallafall bli kul att hon kommer och att ha någon annan att bada med.. Så det kommer bli tråkigt när hon åker och då kommer man bara längta hem eftersom att vi antagligen redan har gjort allt då och det som finns kvar är typ att sola  o bada i en vecka till..

Vad har du på hjärtat?