Myskväll

 
Vi var hos grannarna hela kvällen, från 21 tills nu (01:19). Riktigt mysigt har vi haft det! Suttit på takterrassen och tittat på solnedgången, stjärnorna och flygplan medans vi har ätit allt möjligt gott. Sen stannade jag kvar en stund och spelade kort, plump tror jag det hette.. Fattade knappt ett skit och förlorade nästan alltid - men jag lär mig snart! 
   Annars så började dagen med att vi åkte till havet igen, och idag fanns det otroliga vågor! Vi åkte hem vid 1 denna gången med och när vi kom hem var jag så trött att jag bara låg i sängen och kollade på ett avsnitt av pretty little liars som har kommit ut, själva avsnittet är ca 40min men det tog nog dubbelt så lång tid att kolla på det med detta slöa internetet.. Eller ja det är inte slött i vanliga fall men det är det när man ska kolla på film.. Och utomhus blåste det så mycket så att jag började frysa.. Mormor lärde mig spela passians, så det fördrev vi tiden med också! Sen imorgon ska vi åka iväg till en liten marknad nån mil härifrån.

Kommentarer:

1 Mamma:

skriven

Mums! Det där ser riktigt gott ut!! Gillade du det?

Vad har du på hjärtat?