Marknadstrip

 
Nu har jag precis vaknat och om 40min bär det av till marknaden! Det är bara tjejerna som ska följa med så killarna skulle cykla och bada eller något sånt. Det blir inget hyperlångt inlägg nu på morgonkvisten men bara så att ni vet hur läget är! 
   Jag är skittrött, precis som igår och nu ska jag ta på mig kläder men jag vet inte vad.. För innan vi åkte hit så var vi tvugna att ta ut två tredjedelar av sa sakerna jag hade med mig! Men vi får se vad det blir, antagligen shorts och någon tröja. Och efter det ska jag äta frulle innan  vi åker. 
   Förresten så är det 24* här inne på mitt rum just nu och det finns inga moln på himlen.
 
   Detta & det förra inlägget var skrivet på mobilen och därför är bilderna inte heller lika bra!
 

Kommentarer:

1 Moster Sofie:

skriven

Hittade ni något fint på marknaden?

Vad har du på hjärtat?