Bikiniränder & svalkande vatten

 
Vad har jag gjort idag?
Jo jag vaknade vid 9, åt frukost strax därefter och sen gick jag och mormor ner och tog vårat premiärdopp i poolen som vi kom fram till hade samma omkrets som deras hus.. Vi badade i 1 timme ungefär sen gick vi upp och solade några timmar, sen vid 2tiden så gick vi in för det är då det är som varmast men jag hade hunnit bränna mig lagom mycket under tiden ändå, vi fikade lite och vilade en stund. En ren slappedag har det varit helt enkelt! But I love this place! Det ligger en saltsjö en liten bit härifrån och det gör att det inte är så mycket fukt i luften och därmed känns det inte så varmt! 
   Vi lånade grannens bil och åkte till affären, vi köpte mest mat men också vykort och frimärken som vi ska skicka iväg så snart vi har hittat en bläckpenna.. 

Vad har du på hjärtat?