9 Juli

 
Vi åkte till stranden vid 8, där vi va tills framåt 12-13tiden.. Vi köpte ananas av en man på stranden som han slicade upp på mindre än 5 sek.. Super god var den med! Vi åkte buss till donken efter att vi hade kommit hem och bytt om, där vi åt kvällsmat. De hade tillochmed en höna i sin innergård.. Ganska högljutt där inne när man skulle beställa och personalen kunde knappt engelska, dåligt. Efter det gick vi in på Habaneras, som (jag tror är) Torreviejas största köpcentrum, jag köpte ett par svarta jeans och en bikini, Kristina hittade en morgonrock, en tunika/klänning och en bikini.
   På den sista bilden - för er som undrar så är mina ögon täckta för det såg ut som att jag inte hade några puppiller osvosv.. Anledningen till varför jag ens sitter där är för att jag och Kristina gick runt lite och sen kom den tjejen fram och frågade ifall hon fick prova sin nya produkt på mig för dem som är där, dem dras till blont hår.. Det var gratis och tog bara 5 min sa hon, men tror jag satt där i minst en kvart! 
   Det var alltså en locktång som heter Aria Beauty, den är ny i Europa men har funnits ett tag i USA. Man behöver bara hålla kvar håret vid tången i 3-5 sek, man behöver inte använda något hårspray för dem håller hela dagen ändå, sant! Så ifall man drar i håret blir det ingen skillnad från innan. Den kostade ca 1200kr, och jag förstår varför - värt pengarna till 100%.
   När vi kom hem därifrån så stekte mormor pannkakor, mina innehöll nutella och nötter! Vi badade lite, solade lite sen gick vi och la oss. 

Vad har du på hjärtat?