14 Juli

 
Jag var ganska ledsen på morgonen för jag hade bett dem andra om att dem skulle väcka mig på morgonen och säga hejdå till Kristina när hon åkte till flyget vid 05.. Men så blev det inte, jag vaknade vid 9 och då var alla borta så aa den dagen började inte perfekt.. 
   Resten av dagen låg jag inne och kollade på lite film och serier för att jag inte var på humör för att gå ut och bada eller nåt sånt. Och jag hade ändå bränt mig ganska mycket så det kändes bäst att vara kvar inne och mysa ner sig i sängen!
   Senare på dagen åkte vi med bussen ner till Carrefour som är en jättestor mataffär för att handla lite och samtidigt som vi var där så gick vi in på Zaras så att jag kunde byta tröjan. 
   Och förresten så är solnedgångarna här nere superfina och typ magiska! 

Kommentarer:

1 Mamma:

skriven

Snart dags att åka hemm gumman!Ses på måndag!

Svar: Aa och det ska bli så skönt! Jag har saknat mitt duntäcke :)Det gör vi! <3
Annie

Vad har du på hjärtat?