13 Juli

 
Vi började dagen med frulle för att sen fortsätta till havet! Vi kom lite försent men ändå så var vi där vid 8-9 tiden.. Men det var lungt ändå för vi fick en bra plats ca 10 meter ifrån där vi brukar stå! Vi stannade fram till 13, åkte hem, duschade, vilade lite och Kristina packade ihop sina saker eftersom att hon skulle åka hem dagen därpå.. 
   Jag och Kristina fick stjuts ner till Burger King och åt kvällsmat där, vilket var super mysigt! Det var väldigt lungt där inne till skillnad från Mcdonalds men dem var så sega så man skulle kunna dö innan man ens fick beställa.. Sen gick vi in på Habaneras och gick in på Zaras direkt, det var förvånansvärt stökigt och smutsigt där inne än vad man trodde att det skulle vara!
Vi hittade båda mycket vi ville ha och nästan allting inne i butiken var på rea.. Jag hittade en vinterjacka som jag ska köpa hahah även fast det är sommar nu så får man tänka på att vi faktiskt bor i Sverige! ;) Jag köpte ett par shorts och en tröja, tröjan var så ful när jag kom hem och provade den att vi åkte ner nästa dag och lämnade tillbaka den! Det gick bra även fast personalen knappt pratade engelska.. 
   När vi kom hem så lärde Kristina, mormor och Stig att spela plump, så det har vi börjat göra mer nu när alla kan!

Vad har du på hjärtat?